Ya Allah tunjukkanlah aku jalan yang lurus dan diredhai

sekadar berkongsi ceria dan manisnya kehidupan di dunia ini.

Thursday 4 April 2013

family day

assalamualaikum

hai semua....dah 3 bulan xupdate post di blog ni.....kali ni nak citer pasal family day yg aku join 22/3-24/3 aritu. actually family day syarikat kak long husben aku....kitorg mencelah skit....kalo nk ikutkan xlarat mmg xpegi...sbb aku baru je lps bersalin....blm 44 hari pun....42 hari kot time tu....tp bila tgok muka omel2...sian xjln2...aku gagah kan juga. so berangkat la kami ke cherating, pahang.

destinasi kami ; gambang water park, teluk cempedak, tanjung lumpur, balok dan jaya gading...

bukit gambang water park...tq abg rosdi n along coz belanja we all mandi manda....
 
qaisara tihani syok berenang dgn swimming suit angry bird..tak mau balik.
penat berenang...kita minum dulu...abi nak ke? air BO...(air MILO)
 
aqil darwisy....panas bercanda di tepi pantai buatan.....i'm just 42 days old ..hohoho
 
at teluk cempedak.....
 
makan time at tanjung lumpur...sedapppppp
 
pantai rekreasi balok...main sukaneka...konon...tp hani mandi laut...
 
inilah antara kenangan family day di pahang.....first time aku bercuti jauh...selepas hani lahir....almost 2 years....then this coming in april...we will go to Langkawi by flying without wing (coz flying by airasia)....setahun maa book free ticket...dari xder aqil sampai aqil dapat lihat dunia....so kena add on lah seat utk baby aqil...walaupun belum 3 bulan aqil sudah berjalan2 tempat jauh2....moga2 anak2 umi satu hari nnti blajar dan merantau ke negara org, boleh abi n umi dtg melawat n bercuti jauh..(puiii lama lg dah berangan)
 
ok next entry...bye
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment