Ya Allah tunjukkanlah aku jalan yang lurus dan diredhai

sekadar berkongsi ceria dan manisnya kehidupan di dunia ini.

Wednesday 6 May 2015

3 PERMATA HATI UMMI

assalamualaikum dan damailah pada kalian semua. syukur Alhamdulillah...hingga saat ini Allah masih memberiku nikmat dan rezeki untuk bernafas di dunia ini. Buat sekian kalinya aku amat bersyukur dilahirkan sebagai seorang Islam dan seorang perempuan. kini setelah hamper 2 tahun aku tak update blog ni...aku telah dikurniakan lagi seorang puteri yang bernama NURQALEESYA HANNAH BT AHMAD FIRDAUS. betapa cantiknya nama..secantik orangnya. Pada tanggal 10 November 2014 aku lahirkan baby Hannah pada jam 12.07 tghari melalui ceaserean. Ini pengalaman ketiga aku menjalani ceaserean. NO CHOICE. Alhamdulillah aku selamat melahirkan dan doctor memberikan kebenaran untuk aku tidak mengikat Rahim ku....ini bermakna aku boleh hamil sekali lagi.
NURQAISARA TIHANI (17 APRIL 2011)
AHMAD AQIL DARWISY (11 FEBRUARI 2013)
NURQALEESYA HANNAH (10 NOVEMBER 2014) inilah 3 permata hati ummi dan abi di dunia dan di akhirat nanti....semoga anak-anak umi menjadi anak yang soleh dan solehah. amiiiin...

No comments:

Post a Comment