Ya Allah tunjukkanlah aku jalan yang lurus dan diredhai

sekadar berkongsi ceria dan manisnya kehidupan di dunia ini.

Wednesday 11 January 2012

ceritaku ceritamu....

assalamualaikum

apa nak cerita hari ni....kerja? family? friend?...ok....hari ni sorang kawan saya fb upload gambar sekolah menengah semasa di mrsm. tersenyum2 sendirian bila tengok gambar tu....mcm baik jer waktu tu.....bila tgk muka kawan2 satu persatu.....terfikir apa yg diorg buat skrg.....kerja di mana, tinggal di mana, dah ada family ke belum.....

kenangan adalah suatu yg sgt bernilai yg tak mampu kita beli walau di mana pun. ada yg manis ada yg pahit.....ada suka ada duka....saya tak pernah terfikir saya akan belajar sejauh di kaki bukit, perlis indera kayangan. dan berjumpa kawan2 yg wonderful dan awesome. reunion? satu perkara yg aku suka..tapi tak berapa suka....suka sbb dapat jumpa kwan lama, x berapa suka sbb takut pandangan kawan mengenai saya....

apa pun....saya tggu reunion ini...mudah-mudahan jaringan ukhuwahfillah kita dapat bertaut kembali dan erat seperti mula2 kita saling berkenalan dahulu.........

No comments:

Post a Comment