Ya Allah tunjukkanlah aku jalan yang lurus dan diredhai

sekadar berkongsi ceria dan manisnya kehidupan di dunia ini.

Friday 6 January 2012

wedding of the year

em...nyum-nyum...sedapkan....dulu masa saya bertunang, makcik saya buatkan pulut kuning berlauk ayam golek..tergolek2 ayam tu kat atas pulut.....tahun ni insyaAllah adik saya yang kedua akan melangsungkan perkahwinannya bulan 5...tema? merah hitam...ha..warna kegemaran Linda Onn. tapi adik saya lelaki....mgkin persiapannya tak dalah semeriah macam pihak perempuan....dapat isteri anak tunggal...macam saya dapat suami tunggal lelaki.....walau macamana pun harap2 majlis berjalan dgn lancar sbb maklumlah buat musim cuti sekolah...berderet2 saudara mara yg buat majlis kawin juga....renjis-renjis dipilis....ieee teringat dolu-dolu.....u all jgn tak tau, saya bertunang lama tau 5 tahun....sapa berani challenge...begitu setianya kami berdua........semoga keluarga saya kekal sampai ke akhir hayat...amin.....

No comments:

Post a Comment